Tisdag hela veckan

Idag rä det lucia. Jag minns denna dagen för exakt ett år sedan, så väl. Jag minns hur jag stod här och bloggade och jag minns precis hur jag kände mig. Helt sjukt hur fort ett år går. Nu sitter jag här och tittar på min underbara, vackra dotter som ligger i soffan och sover. Hur sjukt är livet??

Idag har vi varit på luciatåg på dagis. Dom var så himla duktiga, dom små liven. L fick syn på mig och hans mamma som stod i folkmassan och blev lite ledsen, men innan dess var han jätte duktig! Det blev lite fika på gården och sedan gick vi hem. Hans mor följde med hem, då hon ställde bilen här innan. Det var bra, då fick vi hem hans vagn också. Dessutom är det alltid trevligt med sällskap! 

Jag och L käkade middag och kollade på bilar filmen (som vanligt) medan lillan låg och lekte på sin väldigt opedagogiska lekmatta. Sedan bakade jag en kladdkaka på olja istället för smör, som jag tänkte bjuda Sara på imorgon när hon och Eddie kommer hit. Men jag råkade äta upp halva. Jaja, what to do? Jag fick ju mens idag! Jävla piss skit mens. Då får man äta choklad... Jag hoppas att det bara var någon blödning pga av mina p piller och inte min "riktiga" mens. Det märker vi nog rätt snart.

Novalie är så himla duktig på att prata! hon jollrar och försöker snacka så mycket. Gullunge! Dreggla har hon börjat göra rejält också. Jag trodde hon kräktes på mig förut för jag blev helt blöt. Men det var visst bara saliv. Det är så kul för man får sådan respons från henne nu när man ler och skrattar åt henne. Hon har börjat härma om man lipar eller gapar. Då ser man att hon försöker göra detsamma. Gud vad jag älskar den varelsen! hur ska jag nånsin klara mig ens en natt utan henne? Jag vet inte..

Nu kommer strax mackan hem, då ska vi se klart på irene huss som vi började se igår. Egentligen är jag jätte trött, men vi har så lite tid tillsammans så jag ska försöka hålla mig vaken. Dessutom har han med sig köttbullar hem från jobbet. Underbara karl! 

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0