Sjukgymnasten

Imorse var andra besöket hos sjukgymnasten för Novis. Sist hade hon lite svårare med höger sidan, vilket de skulle kolla idag. Det innebär att hon inte gärna kollar åt höger. Hon kan göra det, men väljer att låta bli. Det ska vi träna upp. Det var egentligen så pytte pytte lite denna gången att hon knappt skrev ner det, men ville ändå att vi skulle komma tillbaka en sista gång, om en månad, för att kolla om det rättat till sig helt. Min duktiga tjej. Fick också höra att hon var ovanligt stark i kropp och leder för sin ålder. Stolt mamma!

Spenderade dagen på stan, inhandlade lite smått och gått till julafton. Julklapp till Marley och en liten till grej till Mackan. Svårt att låta bli när man hittar något som bara passar perfekt. Älskar att köpa julklappar, det är det roligaste som finns! Än är jag inte klar, har några kvar :) 

Imorgon ska jag och mackan åka iväg och handla jul mat. Och även laga den är tanken. Myspys. Men jag har en känsla av att det inte blir så tidigt som jag hade tänkt då han är ute med jobbet ikväll och firar. Sista dagen idag, sen är han ledig 14 dagar. Han är iallafall i Stockholm och kommer förmodligen hem ganska sent, så han tar nog lite sovmorgon imorgon. Då tänkte jag klä Novalie och gå hem till farmor en stund. Hennes farmor då. Det vore väldigt långt att gå till Skogås..

Skit tråkigt inlägg men jag är så fast besluten att uppdatera vad som händer. Tänk hur roligt det ska bli att läsa detta om en 1 eller 2 år. Då kommer jag förmodligen inte kunna fatta att min älskade Novalie någonsin har varit så här liten som hon är nu. 





En riktig rödrott har jag blivit! Får se hur länge det sitter i innan jag bli råttfärgad..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0