Onsdag morning

Jag skulle skriva Wednesday i rubriken men glömde bort hur det stavades, eller jag vet att det stavas så här men det såg så fult ut, så jag skrev på svenska istället. Totalt onödig info men ändåååå.

Igår var jag och Nova i Täby centrum med Sara och Eddie. Där kollade vi på lite kläder och annat fint, käkade lunch och bara mös! Var hemma rätt sent så det blev en heldag. Och idag ska vi åka till Thuns. Någon typ av mini ullared utanför Norrtälje. Ska bli himla spännande. Sara hämtar upp oss här om 20 min med bilen, det är så himla praktiskt att vi har sån där enkel bilbarnstol som man bara kan köra in och ut och inte behöver hålla på och montera i 3 dagar. Väl framme sen kan man bara köra i barnstolen ien kundvagn och vips så har du tillverkat din alldeles egna vagn...
Jag köpte förresten en blus igår i täby. Den på bilden är svart men jag köpte en mörkblå. Men jag vet inte. hiss eller diss?



Dags att byta blöja och klä på Novalie innan vi ska åka.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0