nu har jag ny mobil, så vi testar ifall de...

nu har jag ny mobil, så vi testar ifall det funkar att blogga från den här nu. Jag ber om ursäkt i förväg för eventuella, troliga skrivfel eftersom jag inte riktigt än har lärt mig att använda tangenterna obegränsat. Det är nu nyår och jag vill bara berätta hur tomt det känns eftersom mackan och laim är hemma. Mackan ärmmagsjuk och liam fick boi sällskap. Novalie är jätte förkyld och jag vill hålla henne så långt ifrån de bakterierna som möjligt, och mig själv också eftersom jag ska orka ta hand om henne. Dessutom ville mackan ha litenlugn och ro, men det känns inte mindre tomt för det. Men vi har det sååå mysigt ändö hos mamma och pappa. Ätit förrätt som mackan gjort, hummer och oxfile toast. Nu ska vi snart äta hrmma gjord banan glass med toblerone. Ja tack. Jag inte hungrig. Just so u know. Uppdaterar mer imorgpn. Gottnnytt år mina vänner Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0