hello people! Är på väg med 3/4 delar av f...

mms_img30449 (MMS)

hello people! Är på väg med 3/4 delar av familjen till täby centrum för julshopping. Jag inser hur korkat det är och jag inser att jag får skylla mig själv sen när jag knuffar mig fram bland folk och svär högt över hur idiotiska och obotligt korkade dom är. Men då får jag skylla mig själv. Novalie ligger och sover i sin vagn, hon är liite förkyld snuttan. Mackan sög med näs sugen imorse och satan i gatan vad mycket grönt snor det kom ut. Den fylldes direkt vilket inte hör till vanligheten. Så hon får ligga och mysa i vagnen med varma kläder medan morsan och farsan stressar runt i julhetsen. Kollade banken innan jag gick imorse och såg till min förtvivlan att det inte fanns många kronor. Jag ringde upp försäkringskassan som direkt insåg sitt misstag och bad om ursäkt. Och? Ge mig mina pengar! Det var alltså så att dom råkat ge mig lägsta nivå ersättning istället för sjuknivå. Vilket är det dubbla alltså fick jag bara hälften av vad jag skulle få. Därav bristen av pengar på kontot eftersom allt redan gått till automatiska överföringar av annat. Iddi kärring! Men som tur är har jag världens bästa man som lånade mig pengar tills slantarna kommer in efter jul. Oj, nu blev det långt. På återseende. Bjuder på en fin bild på vackraste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0