HAHA

Jag satt och läste lite på familjeliv.se. Det är ganska spännande faktiskt, folk är roliga! Det var en person som frågade om råd vart någonstans i Sverige som är trevligt att bo då hon/han tänkt flytta. Detta var ett av svaren: "Flytta till Rosengård, Bergsjön, Rinkeby, Södertälje eller nåt liknande mångkulturellt område. Underbart, mångkulturellt och spännande med ständigt nya möten där kulturer bryts mot varandra, speciellt är det bra om man har barn, då får de växa upp i en internationell miljö som ger kulturell kompetens och stimulans." 

Hahaha, jag kan inte låta bli att tycka att det är lite hysteriskt roligt. My kind of people.

Snart kommer pappa och hämtar oss, vi ska dit och mysa ikväll. Mamma ska till Hasseludden så det blir bara vi och Liam och Nova. Myspys! Har rensat min garderob, ska ta med mig en säck dit och ställa tills sommaren. Mest kläder som jag blivit för fet för under graviditeten. Eftersom vi har det så trångt här och jag ändå inte kan ha kläderna så ställer jag dom där så länge. Smart i know. 

Nu ska jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0