Godkväll! Nu ligger jag på soffan och myse...

mms_img32262 (MMS)

Godkväll! Nu ligger jag på soffan och myser med familjen. Dock saknas det en person men han kommer imorgon. Det har varit en helt underbar helg som nu ska följas av en helt underbar vecka. Åt nyss en två rätters middag. SOM jag har saknat hans mat när han nu har jobbat i ca 3 veckor i streck. Till förrätt blev det anjovis cheesecake, lax och färskost terrin, rökt strutslår med struts röra, rom och appelsindip. Och till varmrätt fick jag fylld lågtempurerad fläskfile med färskost, permisan och örter. Färsk kantarellstuvning samt palsternacka och potatis pure. Behöver jag säga det knullade i käften? Det smakade himmel! Här kommer bilder. Nu ska vi se jägarna 2. Over and out!


Kommentarer
Postat av: lisa

Alltså, när kan jag komma och bli bjuden?

2011-12-14 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0