Goddag mina vänner. Dagen och natten var l...

mms_img24318 (MMS)

Goddag mina vänner. Dagen och natten var lite märklig då vi sov lite sådär varannan timme. L var vaken och hade 40 graders feber stackarn, det väckte givetvis det andra barnet och sen var cirkusen igång. Men det gick bra och han mådde bättre imorse tack och lov. Kl 13 var jag och Nova på bvc för kontroll. 4800 g och 60 cm lång är hon nu min stora tjej. Drygt 10 cm sen hon föddes, men det är väl rätt normalt, eller? Me not know.. Sen var tanken att vi skulle åka hem och mysa, men istället gick vi in på öppna förskolan där några av Novas kompisar från föäldragruppen befann sig. (jag inser hur otroligt töntig jag låter som säger att det är hennes kompisar när jag är väl medveten om att det egentligen mest är mina behov som tiillgodoses.) där gjorde vi avtryck av händer och fötter på disktrasor. Jätte gulligt blev det, men inte så kul om du frågar henne. Nu är vi på väg hem och ska laga lite käk och mysa ner oss i soffan. Eller ta hand om diskberget och klädhögen först kanske.. Otrevligt! Hoppas ni orkade läsa fast det inte blev några stycken. Det går inte från mob. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0