Fredagsmys med barnen

Ja, som förstått så jobbar Mackan långpannor hela veckan så det är bara jag och barnen hemma, likaså idag. Så nu är det Fredagsmys som gäller! Jag och L lagade Tacos tillsammans medan Nova låg och sov. Han skar tomat och paprika med en matkniv (det gick sådär) och jag stekte köttfärs. Sedan åt han och tyckte det var jätte kul. Nu sitter han och häller i sig resterna utav efterätten som idag bestod av chokladpudding. Och nu målade han hela ansiktet... Ja, jag passar på att blogga lite medan alla är sysselsatta med annat. Väldigt intressant. Innan matlagningen så hjälptes vi åt att skura handfatet och köket. Samtidigt som vi sjöng en mix mellan typ alla låtar han kan, det var kul må jag säga. 

Imorgon ska jag och MArcus gå på musikalen Hair med hans mamma, bosse, syskon, bonus syskon och respektive. Det har varit planerat sedan i april så det ska bli riktigt roligt! Mamma och Pappa passar Novalie så hon ska ut till Haninge, förmodligen så sover jag då kvar där sen för att det inte ska bli så jobbigt att ta sig hem. Och än kan jag inte vara utan henne en hel natt. Då kommer mina tuttar sprängas och det vill vi inte. Dessutom skulle jag sakna henne allt för mycket. 

På Söndag blir det kalas ute på Vätö för älskade Sara som fyller år. Det ska bli jätte roligt det också. Detta blir nog en riktigt riktigt bra helg. 

Nu börjar L reta sin lillasyster och kittla henne med en leksakstång så det är bäst jag går dit och förhindrar eventuella olyckor. På återseende gott folk.

Over and out



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gjorde ett inlägg om hur man fixar rörliga bilder i inläggen :) Säg till om du inte fattar! Puss, och pussa och krama N från mig<3

2011-12-03 @ 12:38:08
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0