Fredag hela veckan

Idag är det Fredag. Ville batra säga det eftersom det är lätt att man glömmer bort dagarna när man är hemma på det här viset. Så nu är det sagt. Fridaaaay.

Vi är strax klara här hemma. Lillan har badat, jag har städat och plockat undan, packat en påse med smutstvätt och fixat oss. Nu ska vi bara vänta på bussen som går 13.52. Vi ska eventuellt beroende på hur mycket klockan blir, gå förbi en vän som jobbar inne i Stockholm och köpa en julklapp till en person. Oj så mycket info det blev där, men vill juinte avslöja något. Annars styr vi kosan direkt mot Haninge där mormor och morfar längtar ihjäl sig efter Nova. Varför är det aldrig någon som längtar efter mig eller vill träffa mig längre??? 

Ikväll blir det Fredagsmys och idol final hos mor och far. Det ska bli såå mysigt! Framförallt så ska det bli skönt att sätta sig i deras massagestol och bara slappa! Imorgon ska vi ha lite myskväll med tjejerna. Som jag längtar! Hoppas att tette är frisk så att hon kan komma också. Det var ju 100 år sedan! Vad som händer på dagen imorgon vet jag inte, förutom att jag måste hämta ut en av mackans julklappar. 

Det var så sjukt mysigt i morse. Novalie vaknade och låg och buffrade och stönade som vanligt när hon är hungrig. (Hon skriker sällan för att hon är hungrig när hon sover, hon ligger och spottar ut nappen och låter lite konstigt bara. Tur att jag vakanr av det ljudet.) Jag tog upp henne och gav henne mat i min säng. Sen la jag tillbaka henne i hennes säng och så sov vi vidare några timmar till. (klockan var ca 6.30 när hon åt) Sen vaknade hon igen vid 9 och ville äta lite till, då la jag henne brevid mig så fick hon ligga ner och äta lite medan jag snozade vidare. Sen sov vi en timma till i min säng innan jag vaknade och ville gå upp. När jag öppnade ögonen så låg hon bara där helt lugnt och stilla och tittade på mig och log. Hon var redan vaken. Helt underbart och jag blev så lycklig i hela kroppen. Hennes leende får mig att smälta! 

Dags för bussen! Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0