1 December 2011

Jag kan inte nog understryka hur otroligt chockad jag är över hur fort tiden går. Sist jag skrev var det 5 veckor kvar tills min ängel skulle komma, och nu är hon snart 9 veckor gammal. Vi går till öppna förskolan varje måndag med Sara och Eddie. Det är så mysigt för det är från 0-8 månader, så det är bara små bebisar och föräldrar. Det är rätt skönt faktiskt, inte så mycket spring och lek. Dessutom är det kul att prata med mammor som inte födde barn för 17år sedan och hur deras järnålder förlossningar var. Jaja, det kanske inte finns några mammor med 17 åriga barn på öppna förskolan, men ni förstår min poäng..

Idag var vi på stan här i Norrtälje med Sara och Eddie. Jag köpte några julklappar till barnen, kan ju såklart inte skriva vad ifall Novalie eller Liam läser min blogg... You never know. Men de blir nog glada :) Efter stan så gick jag och handlade lite frulle på ica och tog bussen till dagis. Ja Novalie var såklart med hon också. Vi hämtade brorsan som alltid vill dra vagnen hem, det kan då ta ett tag så ca 40 min senare var vi hemma och då rensade jag Ls garderob så det får plats med nytt efter jul. Det är bara att inse att han har vuxit och inte längre kan ha samma kläder som för 1 år sedan. Massa nytt ska det bli! Samtidigt som det så lagade jag mat och städade. Jag hade himla tur att Novalie somnade när vi kom hem, jag lyfta bara över henne i sin säng så låg hon där i 1,5 timme. Perfekt!

Nu sover de båda och jag tänkte luta mig tillbaka och se 1 avsnitt eller 7 av private practice. Imorgon blir det stan med Sara och Eddie IGEN, men då ska jag köpa lite blöjjor och mat och andra måsten. Och en julklapp till min älskade lillebror Max. Han är jag ganska säker på att han inte läser min blogg så jag skulle kunna skriva vad, men jag skiter i det. 

Ha det bra alla och hoppas ni orkar läsa igen!

Puss Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det en pik till din morsa??? Pusspuss

2011-12-01 @ 20:04:42
Postat av: Ann Malm

Var det en pik till din morsa??? Pusspuss

2011-12-01 @ 20:06:18
Postat av: Fia

FIN BILD på min fina gullunge som jag saknar!

2011-12-02 @ 09:20:38
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0