Ultraljud och fin besök

Nu var det länge sedan jag skrev. Det är faktiskt så att, Håll i er, Jag har inte haft tid! Hur otroligt det än låter att jag numera har ett liv där jag inte hinner gå in och blogga så är det faktiskt sant. I Torsdags så var det första dagen i nya butiken i Åkersberga. Vi fixade det sista inför öppningen i Fredags. Det har varit hur kul som helst, massor med folk hela helgen. Igår var jag dock ledig eftersom jag och älskling var på ultraljud och tittade på våran lilla flicka i magen. Det är helt otroligt hur märkligt det känns att sitta och titta på livet som rör sig där inne. Jag kan inte förstå att det ska bli en människa som ska komma ut och vara här med oss. Helt underbart!

Idag är jag också ledig, väntar nu på att min kära far ska komma hit och hälsa på mig. Egentligen kommer han för att lämna 4 flyttkartonger med kläder och skor, en dammsugare och min cykel! Men såklart också för att träffa sin otroligt underbara dotter. Jag saknar honom så mycket så det ska bli kul att ha honom här en stund. Tanken var och är egentligen att jag ska följa med honom hem sen för att hälsa på, men jag jobbar imorgon bitti och måste då åka ganska långt till jobbet som jag äntligen har ganska nära till. Dessutom är det första dagen med min cykel och jag kan inte låta bli att längta tills jag får cykla till busstation imorgon och cykla hem imorgon kväll. Därför lutar det åt att jag stannar hemma med mina killar ikväll. Dessutom är det så himla fint väder så jag kan inte låta bli att hoppas att det kanske står grillning på schemat ikväll. Vi får se. Gud vilket tråkigt inlägg, men what to do. Jag har ju blivit en busy woman. Nu står det jobb på schemat resten av veckan. Ons- Sön, men på fredag blir det påsk firande hos Marcus mormor och på lördag ska vi hem till hans mamma. Det ska bli himla trevligt. Jag bara fullkommligt älskar hans mamma. Hon är helt underbar och jag ser mycket fram emot helgen. Nej nu är det dags att gå och slänga lite soppor. 

Ja just det, jag fick mina allra första mamma jeans av Mackan igår och det är det skönaste jag har klätt mina ben i på år. Jag har svårt att se hur jag någonsin kommer leva utan dessa, men det återstår att se. För tillfället tänker jag dock bo i dom. 

Over and out



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar mina mamma jeans oxå är ju sjukt skönt och fettar inte in nånstans heller ;P

2011-04-19 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0