Onsdags äventyr

God morgon! Jag har just tagit en varm skön dusch, i samband med detta upptäckte jag att jag börjar bli för rund om magen för att se ner till min lilla vän mufflan. Så det får nog bli en total rensning där nere i dagarna för att sedan låta det gro tills magen är borta. Nu tänker ni, "usch va äcklig hon är". Ja, det är mycket möjligt att jag faktiskt är, men jag skojar självfallet och tänkte att när det blir så svårt för mig får jag lämna över denna ärade uppgift till någon annan. Intressant information? Jag tyckte iallfall att det var en otroligt fashinerande upptäckt.

Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp min kära man på stan. Han är just nu med L och J på bvc för en 1,5 års kontroll med lillen. Jag önskar att jag kunde vara med, men vi har nog inte riktigt kommit dit ännu så jag nöjer mig med en nogrann genomgång efteråt, och hoppas såklart att allt har gått bra. Vi ska gå och käka lite frulle hoppas jag, för här hemma ekar det tomt på frulle-fronten. Sen ska vi gå till blomsterlandet och köpa lite växter, örter, grönsaksplantor osv. Vi ska ha en liten farm här ute på var altan är tanken. Vi ska också flytta staketet idag och göra uteplatsen större, och där med också börja kolla lite smått på utemöbler som vi ännu inte har. Det blir svårt att sätta sig ute i solen och dricka en kopp te då, men jag nöjer mig med min luft-stol än sålänge.

Ikväll ryktas det även om en middag med Sara och Fredrik, det ska bli himla trevligt. Vet inte hur det är bestämt men det bli nog bra. Nu ska jag sätta på mig ansiktet och bege mig. På återseende gott folk.

Over and out


Bjuder på några fina bilder, det första är den gudomliga förrätt som mackan lagade ti Fredags. Peace of heaven oh yes. Den andra bilden visar en spännande variant av gino som jag fick i söndags. mycket gott. Och sista bilden behöver nog inte någon presentation.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0