Nu fick jag bråttom

Precis som jag pausade städandet för att posta ett litet blogg inlägg här så ringer min kära kusin Lea och säger att jag ska sätta på ett kol. Inte sätta på sätta på, utan liksom skynda mig. Ja, ni förstår. Jag ska nämligen träffa henne och Jacke idag och bada bubbel o käka o mysa. Det blir inte så sent eftersom jag jobbar imorgon men det ska bli härligt. 

Jag kanske eventuellt har kommit på ett fusk sätt för att få radbyten i min blogg, vi får se när detta postas om det fungerar. Isåfall är jag plötsligt glad för att jag tog den där info och layout kursen. Det blir första gången jag fick användning utav den. 

Nu har jag inte tid att sitta här längre, då får jag spö. Inte rid spö, utan en smäll. Ja, ni förstår. Kanske
OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0