Måndag. Vecka 18

Har jobbat hela helgen och därför inte orkat skriva något här, det är synd eftersom jag säkerligen kommer tycka att det är himla kul att läsa detta senare. Jag ska bättra mig.
Nu går det undan vill jag lova. yeah. En vecka kvar till UL. Namn diskussionen går het här hemma trots att vi inte vet vad det är för kön ännu. Är det en tjej så är vi helt klara. Men är det en kille så får vi ta en fight i ringen vill jag lova. Det finns inte en chans att jag kämmer ut något ur min muffla som sedan ska få namnet Anders, olle eller johan. Då får han föda ungen själv. Sådeså. 

Vi är så lyckligt lottade därför att vi har fått en barnvagn helt gratis! En syskonvagn, som vi ville ha. Det är inte just den varianten vi har kollat på men hey den är gratis så vem klagar. Då är planen att vi ska köpa en enkel vagn att ha varannan vecka när det är bara är lillbebis hos oss. Så kör vi syskonvagn när båda krigarna är här. Himla dejligt ska det bli. 

Idag var jag nere på stan och fikade och kollade på baby kläder med söta Sara som också ska ha bebis ungefär samtidigt. Det var jätte kul, vi käkade glass, tog en fika, kollade på baby kläder och mätte magar som hon så fint uttryckte det. Ja, vi stod med en linjal och mätte vem som var störst. Typ. 

Idag är det rester som gäller här på planetvägen. Vi har samlat på oss rester nu i flera dagar så det är bäst att käka upp dom. Det blir en blandning utav kyckling africana, pasta, ris, svamp sås, roulader med sås, potatis, blodpudding och bacon. Nja, blandningen låter väl inte så god men jag väljer nog ut en av rätterna så får monstret äta resten!

På återseende folks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0