Köttfärspaj och lek

Igår gjorde jag en köttfärspaj från himlen, eller orgasm på tallrik som jag kallar den. Det var det absolut godaste jag har lagat i hela mitt liv. Och inte nog med det, det var bland det godaste jag har ätit i hela mitt liv. Allt gott som finns på jorden, kärlek, lycka blaha blaha osv, fanns i den där jävla pajen. Ni kanske tycker jag tjatar för mycket om min paj, men ni skulle ha smakat den. AWSOME!

Mack är på jobbet, korvis är på dagis och jag slappar här hemma. Ska strax plocka undan lite och kanske förbereda lite käk innan jag beger mig ner till dejgis för att hämta hem lilleman. Ikväll är det bara vi så vi ska äta god mat och leka massor!

Är ledig imorgon också, dock har jag absolut noll energi att göra något eftersom sömnen man blir tilldelad nu förtiden inte är mer än ett par timmar per natt. Så det blir nog hemma-pyssel och film igen. På fredag börjar jobbet igen. kör 4-5 dagar och är sen ledig en sväng för att på Torsdag nästa vecka, öppna upp ur och penn i Åkersberga! Wiho. 

Magen växer så det knakar, dock går jag inte upp så mycket i vikt. Jag är tjock som en hus och har fått massa extra fett på magen tycker jag, men det märks inte på vågen. 3,5 kg har jag gått upp. I vecka 12 hade jag ju gått ner 4-5kg sen jag blev gravid i och med att jag inte kunde äta något pga av illamående. Men sen dess har jag alltså gått upp 3,5 kg, vilket enligt uträkningarna är en väldigt bra takt. Kan tom gå upp lite mer men jag har nog tänkt att hålla denna takten. Även fast jag faktiskt inte alls tänker så mycket på vad jag äter nu för tiden. Jag tänker på att det måste vara någonting på tallriken som är näringsrikt och nyttigt. Men inte så mycket på resten. Och godis och glass är tydligen rätt viktigt för den här bebben. Vem är jag att säga nej liksom???

Over and out


Kommentarer
Postat av: sosso

Inte så men vart hör bind bilden till texten haha! Nästa gång jag skriver om dig ska jag lägga upp en bajskorv =)

2011-04-06 @ 19:43:14
URL: http://sosson.myshowroom.se
Postat av: Turken

Hahaha missade detaljen med bindan jag! ?!?!?! :D

2011-04-07 @ 10:01:39
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej gumman!



Fick adressen av mamma igår. Blev nyfiken, och här är jag. Skönt att höra att allt är bra med dig/er. Ser fram emot att få äta din paj, någon gång i framtiden. Sköt om dig, Kram Lena

2011-04-07 @ 12:13:22
Postat av: Qken

Håller med ovanstående..Trosskydd-bilden???

2011-04-24 @ 19:27:37
URL: http://qken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0