jndmslckdm

Jag kände mig lite tom när det kom till rubrik, så det fick bli såhär logiskt.

Vilka intensiva veckor! Jobb jobb jobb. Igår slutade jag dock kl 17 och begav mig till haninge för en grill kväll med tjejerna. Det var helt underbart skönt att träffa dom igen. När jag vaknade imorse så tänkte jag sätta mig på altanen hos mor och far och sola, (som såklart var ute på landet den här helgen) men upptäckte till min förskräckelse att det satt en spindel på stolen och var därför tvungen att gå in igen. Istället begav jag mig till Farsta med mina fina kusiner där vi kikade lite butiker och åt lite lunch. Nu är jag äntligen hemma i Norrtälje igen och det är riktigt skönt att ligga hemma i soffan. 

Imorgon är både jag och Marcus lediga, därför ska vi göra något mysigt tillsammans. Det var länge sen vi var lediga båda två samtidigt. Han skulle planera något, så vi får se vad som händer. På kvällen är det dock klart att vi och Abbe ska åka till Åstaberg för att gå på Big brother live då min kära vän Madde är nominerad, Igen. De ringde igår och undrade om vi ville komma och självklart vill jag vara där och stötta henne ifall hon skulle komma ut. Dock är det inte säkert hon åker ut vilket jag har trott att hon ska göra två veckor i rad nu. Det är bara att hålla tummarna för henne. 

Nej nu ska jag kolla vidare på filmen på 5an som är sjukt bra!

(Jag är medveten om att detta var Sveriges kanske tråkigaste och mest innehålslösa inlägg men ni får nöja er ändå. Jag är trött)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0