Halva tiden har nu gått..

Helt otroligt att jag har gått halva graviditeten redan. det är underbart och nu syns det äntligen att jag är gravid på riktigt riktigt. Underbart!

Har jobbat som en rumpa sedan sist men idag är jag äntligen ledig och solen skiner! Jag ska rota lite bland kläderna nu och se om jag hittar någon klänning eller liknande som jag kommer i. Med leggins såklart. Jag tycker att det känns för naket att gå barbent redan. Dessutom är jag vit och fruktansvärt hårig för tillfället. Jag ska nog ta en liten sväng med hyveln längs benet också nu när jag ändå kommer ihåg. Det var ju ett tag sen kan man säga. Båda benen ska såklart få sig en omgång, inte bara ena..

Efter detta äventyr ska jag träffa Sara som kommer hit vid 12, vi ska ner på stan och ta en fika och njuta lite av solen och värmen. Hade tänkt att sova hos mor och far igår och sedan åka hit på morgonen men planerna blev ändrade så jag spenderade natten sömnlös här med sjuklingarna. Lika bra det, så slapp jag resan på min lediga dag. 

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0