God morgon!

Ja, jag hade minsann nytta av den där data kursen på komvux trots allt. Jag kan ju faktiskt göra styckeindelningar trots att bloggen vägrar genom mellan slag. Jag kan lugnt meddela att mitt liv är räddat. Vem orkar läsa eller skriva annars liksom? Inte jag!

Igår kom Lillprinsen till mig och vi mös ner oss i sängen med en gång och somnade bums. Dessvärre höll det inte i sig utan han vaknade och insåg att han låg i pappas säng, men ingen pappa. Det var jobbigt för stackaren :( Vi läste lite och somnade om efter en stund. (ganska lång stund). Men upp kl 7 skulle han minsan endå! Så nu har det varit full rulle hela morgonen med lek, bus, frukost och skattjakt. Vi letar efter ALLT som är borta, och det är mycket. Han hittade iallfall mina nycklar, det var ju himlans tur.

Det är lite småkyligt på jobbfronten kommande veckan ser det ut som, men jag antar att det är lika bra, för när vi drar igång Åkersbergs så kommer jag få jobba som en liten jude till en början. Men roligt ska det bli!

Hoppas att solen kommer fram så att det blir en mysig promenad. Men nu ska jag tydligen ha boll krig så på återseende då gott folk. 

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0